درباره ما

هلدینگ اقتصادی و خودکفایی آزادگان با هدف تکمیل زنجیره ی تامین مواد اولیه شرکت های تولیدی گروه صنعتی مینو در سال 1399 تصمیم به راه اندازی شرکت صنایع چاپ و بسته بندی مینو گرفت و در همین سال شرکت را در اداره ثبت و اسناد استان زنجان به ثبت رسانید . تمام تجهیزات و ماشین آلات این شرکت از چند تولید کننده ی ماشین آلات چاپ و بسته بندی  در خارج از کشور خریداری شد و همزمان با ثبت سفارش و تحویل تجهیزات از گمرک ، ساختمان اداری و سوله ی این شرکت در زنجان در دستور ساخت قرار گرفت و در کمتر از یک سال 10 هزار متر مربع سوله و ساختمان اداری این مجموعه چاپ و بسته بندی ساخته شد .و با حضور متخصصین و کارشناسان خارجی ماشین آلات و دستگاه های چاپ و بسته بندی نصب و در اسفند 1400 به بهره برداری رسید .

شرکت صنایع چاپ و بسته بندی مینو توان تولید روزانه 500 هزار متر مربع ورق 3 لایه و 5 لایه    C,B,E ,CB,CE,BE فلوت را دارد . همچنین در راستای ارائه محصولات با کیفیت استاندارد این مجموعه مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی کامل و مدرن گردیده است .

مقرر است این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن ، تولید انواع کارتن و مقوا برای محصولات متنوع شرکت های تولیدی گروه صنعتی و سایر کارخانه جات های تولیدی را در دستور کار قرار دهد .

اهداف

شرکت تندیس مینو در حرکتی هدفمند و مشتری مدار از بدو شروع فعالیت سعی در بهبود روند کیفی محصولات خو و افزایش تنوع در تولید نموده است که در این راستا فعالیت های ذیل گواهی بر این مدعاست :

  • احترام به دیدگاه مصرف کننده به منظور افزایش سطح رضایت مندی ایشان
  • بکار گیری و آموزش نیرو یانسانی متخصص و مجرب
  • آزمایشگاه مجهز و مدرن به منظور انجام آزمایشات کیفی مربوطه
  • استقرار ماشین آلات و تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا
  • انواع ورق کنگره سه لایه C,B,E فلوت و 5 لایه CB,CE,BEرا تا عرض 250 سانتیمتر با سرعت 300 متر بر دقیقه با خط ورق سازی مدرن
  • انواع کارتن های عادی ،دایکاتی ، لمینتی
  • انواع منقسم ،صفحه و یقه های داخلی کارتن در ابعاد و شکل های مختلف
پیمایش به بالا